Шукати

Питання які часто задають

Питання-відповідь

Питання: Як отримати бали?

Відповідь: Монтуйте обладнання Vaillant, реєструйте штрих-код за ссилкою, отримуйте бали на свій рахунок.


Питання: На що можно витратити бали?

Відповідь: Бали можно витратити на обладнання Вайллант, ваучери різних торгових мереж та інші товари, що представлені в магазині Програми Лояльності.


Питання: Яке обладнання приймає участь в Програмі Лояльності?

Відповідь: В Програмі Лояльності бере участь весь перелік обладнання, що вказаний в Правилах Програми Лояльності. Бали нараховуваються за обладнання 2024 та 2023 роки виробництва.


Питання: Як мені дізнатись рік виробництва обладнання?

Відповідь: Рік виробництва - це друга пара цифр серійного номеру, що вказаний на штрих-коді. Наприклад, якщо серійний номер котла починається з цифр 2124, то цифра 24 вказує, що данний котел вироблен заводом ТМ Vaillant в 2024 році.


Питання: Де знайти штрих-код?

Відповідь: Штрих-код обладнання є на упаковці, на гарантійному талоні і на самому обладнанні.


Питання: Чи є термін придатності у балів?

Відповідь: Усі бали дійсні до 31.12.2025. Після баланс Вашого рахунку буде рівен нулю і ми не зможемо відновити його.


Питання: Що відбувається після того як я зробив замовлення в онлайн-магазині?

Відповідь: Після того як Ви зробили замовлення з Вашего рахунку списуються бали і в нашу систему надходить заявка на відправку, про це ми сповістимо Вас за допомогою смс. Посилку слід підготувати, часто цей процес займає від 2-х робочих днів. Після відправки посилки на склад, що Ви указали, ми також надішлемо смс сповіщення з номером товарно-транспортної накладної кур'єрської служби.

Якщо у Вас ще залишилися питання, будь-ласка, адресуйте його нам. Info@vaillant.ua