Наш веб-сайт використовує файли cookie з метою покращення якості обслуговування, що відповідає вашим інтересам. Щоб комфортно використовувати веб-сайт, прийміть, будь-ласка, умови використання, які дозволять нам отримувати всі файли cookie на нашому веб-сайті. Для отримання додаткової інформації щодо використання Cookies, будь ласка, перегляньте нашу Політику конфіденційності.

Прийняти Відмовитись

16-07-15 / Vaillant expo

Наприкінці квітня 2015р. у м. Ремшайд (Німеччина) було відкрито бренд - центр компанії «Vaillant». Місто у якому наприкінці 19 сторіччя засновник компанії Йоганн Вайллант дав життя всесвітньо відомому бренду та виготовив свій перший газовий котел, доброзичливо зустрів новий футуристичний бренд-центр під назвою «Vaillant expo». Саме тут відвідувачі мають можливість познайомитися з історією компанії від моменту її заснування і до наших днів, дізнатися про нові розробки, а також про майбутні експерементаційні напрямки розвитку бренду.

Офіційна церемонія відкриття бренд-центру пройшла перед аудиторією, яка складалася із клієнтів компанії, представників мас-медіа та відомих осіб з політичної та економічних сфер. Голова правління «Vaillant Group» доктор Карстен Фоклендер у своїй промові з нагоди відкриття бренд-центру, акцентував увагу гостей на тому, що більш ніж вже 140 років бренд «Vaillant» об’єднує в собі технологічний прогрес, екологічну чистоту виробництва з преміальною якістю продукції, орієнтуючись при цьому на потреби клієнтів. Під час туру «Vaillant expo» пан Фоклендер запросив всіх присутніх поринутись в атмосферу історії бренду та поглянути у майбутнє з екологічно чистими технологіями.

«Vaillant expo» - це в ніякому випадку не музей. Це місце, на якому співробітники компанії презентують бренд як він є та запрошують відвідувачів до відкритого діалогу про існуючи технологічні розробки компанії з дизайном, орієнтованим на майбутнє, - все це у дусі співробітництва та бажання відкривати нове разом. Гостям бренд-центру пропонується вийти з ролі стороннього спостерігача та стати частиною «Vaillant expo». У своїй мандрівці у минуле через сьогоднішній час у майбутнє компанії, відвідувачі зможуть дізнатися все про оригінальні експонати, такі як газовий котел Circo-Geyser, хіт продаж 60х років. Також співробітники компанії поділяться анекдотами та смішними історіям, які відбувалися за «кулісами» виробництва.

Розділ, присвячений сьогоднішньому часу, повністю орієнтований на перспективи розвитку продуктів компанії. Відвідувачі можуть подивитися зсередини на функції та дизайн інновацій Vaillant, а також ознайомитися з лінією продуктів Green iQ. Green iQ – це перший бренд у Німеччині, який відрізняється високими інженерними розробками, якістю та надійним, орієнтованим на майбутнє продуктом.

Погляд у майбутнє – це хвилюючий момент для кожної людини. Всіх нас хвилює питання, як будинки майбутнього будуть адаптовані для життя? Чи зможемо ми використовувати енергію більш ефективно? Які технології зможуть значно знизити рівень викидів шкідливих речовин, допомагаючи при цьому нам, споживачам, досягти максимального кліматичного комфорту? На ці, та інші питання гості та відвідувачі бренд-центру зможуть отримати відповідь на «Vaillant expo».

У майбутньому «Vaillant expo» буде оточений системою міжнародних тренінгових центрів, в яких спеціалісти Vaillant будуть навчатися за останніми технологічними розробками. «Vaillant expo» перетворить історію бренду з екологічно чистим виробництвом, яка нараховує більш ніж 140 років історії, у практичний досвід» - сказала Таня Бринкс, Маркетинг директор групи компаній «Vaillant». «Основна концепція нашого бренд-центру, звучить як «місце, куди люди приходять, дізнаються все про наш бренд, продукт та людей, які стоять за ним».