Шукати
Отримати персональну консультаціюШукати
Сервісна підтримка
Отримати персональну консультацію

Гарантія та сервісне обслуговування

Гарантійні зобов'язання та умови сервісного обслуговування обладнання торгової марки Vaillant розроблені відповідно до положень закону України: «Про захист прав споживачів», постанови «Порядок гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів» та технічної документації на обладнання.

Фірмовий сервіс ДП «Вайллант група Україна» та авторизовані сервісні служби наших партнерів підтримують перед кінцевим споживачем гарантійні зобов'язання на обладнання, що поставляється.

Перше введення в експлуатацію обладнання торгової марки Vaillant мають право виконувати тільки фахівці авторизованих сервісних служб. Гарантія не поширюється на обладнання, введення в експлуатацію якого проводилась не фірмовим сервісом або авторизованою сервісною службою ДП «Вайллант група Україна».

Для отримання гарантії на обладнання Власнику необхідно викликати представника авторизованої сервісної служби для проведення пуско-налагоджувальних робіт та введення котла в експлуатацію.

Викликати фахівця потрібно тільки після повністю виконаного монтажу системи опалення та котла, з дотриманням усіх правил монтажу згідно ДБН та вимог, зазначених в інструкції і сервісній книжці на котел, а також за наявності у власника котла всіх необхідних дозволів від державних інстанцій.

Відповідальність за наявність та отримання таких дозвільних документів на момент введення обладнання в експлуатацію несе Власник обладнання. За відсутності таких документів сервісний інженер не може виконати введення обладнання в експлуатацію і не несе відповідальності за можливі пошкодження обладнання, майна споживача і т.д.

Гарантія вважається не дійсною, якщо перше введення в експлуатацію обладнання торгової марки Vaillant було виконано Власником самостійно або сервісним інженером сервісної служби, яка не має дозволу на проведення робіт по першому введенню в експлуатацію від ДП «Вайллант група Україна».

Увага: Гарантія на обладнання не дійсна, якщо Гарантійний талон заповнений не повністю, не вірно, не чітко, якщо є виправлення, відсутні необхідні підписи і печатки або Гарантійний талон загублений.